Выберите
Ваш город
Вход в личный кабинет
Харьков
Абонентский отдел
(057) 760-45-46
Техническая поддержка
0-800-505-322
*звонки с украинских стационарных и мобильных номеров бесплатно
Заказать звонок
В этом окне, Вы можете заказать обратную связь по административным, техническим вопросам,а также по вопросам о подключении. Вам перезвонят в течение 15-ти минут, если запрос был отправлен с 9:00-21:00.
Абонентский отдел 9:00 -21:00, Техническая поддержка 0:00-24:00 (Круглосуточно)
Заказ консультации

Технічна підтримка (цілодобово, дзвінки з укаїнських операторів безкоштовні)

    Отличный выбор!

    Заполните необходимые поля формы, и нажмите заказать подключение. Наши операторы свяжутся с Вами, чтобы продолжить  оформление подключения в телефонном режиме.
    Выбранный тарифный план « »
    Отдел по выполнению заявок работает ежедневно 9:00 до 21:00. Ожидайте звонка в это время
    Заказ консультации
    Отличный выбор!
    Заполните необходимые поля формы, и нажмите заказать. Наши операторы свяжутся с Вами, чтобы проконсультировать в телефонном режиме.
    Отдел по выполнению заявок работает ежедневно 9:00 до 21:00. Ожидайте звонка в это время
    Заказ консультации

    Технічна підтримка (цілодобово, дзвінки з укаїнських операторів безкоштовні)

      Отличный выбор!

      Заполните необходимые поля формы, и нажмите заказать подключение. Наши операторы свяжутся с Вами, чтобы продолжить  оформление подключения в телефонном режиме.
      Выбранный тарифный план « »
      Отдел по выполнению заявок работает ежедневно 9:00 до 21:00. Ожидайте звонка в это время
      Форма заказа оборудования
      Уважаемые пользователи! После подтверждения заявки оператором Вы сможете забрать оборудование в офисе или оформить доставку домой -50 грн
      Выбранное оборудование « »
      Отдел по выполнению заявок работает ежедневно 9:00 до 21:00. Ожидайте звонка в это время

      Договор-оферты


      ДОГОВІР

      №ПО-ДОМО-01

      про надання телекомунікаційних послуг доступу до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ



      Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОАД.МІ», іменоване надалі «Провайдер», в особі представника Ганічева Сергія Миколайовича, який діє на підставі довіреності № 11 від 12.07.2017 р. , пропонує фізичній особі та/або юридичній особі, іменованій надалі «Абонент», приєднатися до публічного договору Провайдера про надання послуги доступу до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ на наступних умовах:

      1. Терміни та визначення.

      1.1. Публічна оферта – пропозиція Провайдера, адресована будь-якій фізичній та/або юридичній особі у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, укласти договір про надання послуги доступу до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ, на умовах, що викладені в публічній оферті.

      1.2. Договір – угода про надання послуги доступу до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ, укладений між Провайдером і Абонентом на умовах публічної оферти в момент акцепту Абонентом її умов (далі по тексту – Договір).

      1.3. Акцепт – повне й беззастережне прийняття Абонентом умов Публічної оферти шляхом заповнення та відправлення на WEB-сайті Провайдера заявки (анкети) на підключення до мережі. Акцептом також визнається факт сплати грошової суми Абонентом за Послугу.

      1.4. Абонент – фізична особа та/або юридична особа, яка уклала з Провайдером Договір на умовах, що викладені в публічній оферті.

      1.5. Послуга – забезпечення технічної можливості доступу до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ, що надається Провайдером Абоненту (далі по тексту – Послуга).

      1.6. Інтернет – всесвітня інформаційна система загального доступу, яка логічно зв’язана глобальним адресним простором та базується на Інтернет-протоколі, визначеному міжнародними стандартами.

      1.7. ДОМОНЕТ – міська мережа передачі даних, яка об’єднує декілька локальних мереж (Local Area Network) у єдину мережу міського масштабу (Metropolitan Area Network) та є частиною всесвітньої інформаційної мережі. Одночасно ДОМОНЕТ є знаком для товарів та послуг.

      1.8. Технічна можливість одержання Послуги – знаходження Абонента в зоні дії Послуги і використання для доступу до Послуги налаштованого устаткування Абонента й програмного забезпечення. Налаштування програмного забезпечення й устаткування Абонента здійснюється Абонентом самостійно.

      1.9. Підключення до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ – комплекс дій Провайдера, що полягає у прокладанні мережевого кабелю від обладнання Провайдера до приміщення Абонента, надання Абоненту мережевого кабелю довжиною до 20 м. для самостійного прокладання по приміщенню Абонентом, надання Абоненту одного порту в обладнанні Провайдера.

      1.10. Устаткування Абонента – електронний пристрій (комп'ютер, ноутбук, тощо) із вбудованим мережевим інтерфейсом Ethernet, або модулем розширення для встановлення мережевого інтерфейсу.

      1.11. Зона дії послуги – географічна зона телекомунікаційної мережі Провайдера.

      1.12. Сесія – чергове безперервне користування Послугою.

      1.13. WEB-cайт Провайдера – WWW-сервер Провайдера, на якому знаходиться вся необхідна інформація для використання Послуги. WEB-сайт Провайдера розміщений та доступний в мережі Інтернет за адресою: http://domonet.ua/.

      1.14. Особистий кабінет – web-сторінка на WEB-сайті Провайдера, що містить статистичну інформацію про Послуги, поточний стан Особового рахунку Абонента та іншу інформацію. Доступ в Особистий кабінет здійснюється за допомогою устаткування Абонента в зоні дії Послуги за адресою: https://my.domonet.ua/.

      1.15. Особовий рахунок – рахунок у біллінговій системі Провайдера, на якому фіксуються авансові платежі Абонента та суми коштів, що утримані (списані) з даних платежів як оплата за надану Послугу. Особовий рахунок має унікальний ідентифікатор.

      1.16. Мінімальна швидкість передачі даних - доступна швидкість передавання даних для вхідного та вихідного трафіку, яка може становити до 10% від швидкості, що визначена Договором.

      2. Предмет.

      2.1. Провайдер зобов'язується надавати Абоненту Послугу доступу до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ на умовах публічного Договору приєднання відповідно до чинного законодавства України.

      2.2. Провайдер має право для виконання своїх зобов’язань перед Абонентом за цим Договором залучати третіх осіб-Провайдерів, залишаючись відповідальним перед Абонентом за якість наданої Послуги. Оплата Абонентом третій особі, яка була залучена Провайдером в рамках цього Договору є належним виконанням обов’язку Абонента перед Провайдером.

      3. Загальні положення.

      3.1. Ця публічна оферта адресована всім фізичним особам та/або юридичним особам, що бажають скористатися Послугою, і мають технічну можливість одержання Послуги.

      3.2. Термін дії умов публічної оферти обмежений. Від дати досягнення нульового або від’ємного балансу Особового рахунку Абонента надання послуг призупиняється на весь час існування такого балансу. Якщо протягом трьох місяців від дати призупинення надання Послуги Абонентом не буде відновлено позитивний баланс Особового рахунку, Провайдер залишає за собою право на припинення надання Послуги та розірвання Договору в односторонньому порядку. При цьому, у випадку призупинення надання Послуги з вини Абонента – абонентна плата продовжує нараховуватися до моменту припинення (розірвання) Договору.Наступне отримання Послуги на умовах даної публічної оферти таким Абонентом можливе лише після погашення існуючої заборгованості.

      3.3. На протязі трьох місяців від дати призупинення надання Послуги Абоненту, Провайдер залишає за собою право на фізичне відключення обладнання Абонента. В такому випадку, у разі виявлення Абонентом бажання продовжити отримання Послуги після поповнення Особового рахунку, надання Послуги буде відновлено шляхом повторного підключення обладнання.

      3.4. Всі зміни й доповнення до публічної оферти опубліковуються на WEB-сайті Провайдера в порядку, визначеному пунктом 6.9. оферти.

      3.5. Всі умови публічної оферти є обов'язковими як для Абонента, так і для Провайдера. Перед початком користування Послугою Абонент зобов'язаний ознайомитися з умовами публічної оферти, заповнити заяву на підключення на Web-сайті Провайдера та з’ясувати технічну можливість підключення до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ.

      4. Укладання та строк дії договору.

      4.1. Договір про надання Послуги доступу до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ укладається шляхом акцепту Абонентом цієї публічної оферти, що містить всі істотні умови Договору та з усіма подальшими змінами, відповідно до п. 4.2. Договору, а також шляхом відповідної реєстрації та погодження Договору на сайті Провайдера або підписання Абонентом письмової заяви про приєднання до Договору.

      4.2. Повним і беззастережним акцептом цієї публічної оферти у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України є факт сплати грошової суми Абонентом, або перерахування грошової суми за Послугу з використанням інших платіжних засобів платіжних систем (кредитних карток, Web-money та ін.) або фактичне отримання Абонентом Послуг Провайдера.

      4.2.1. Після з’ясування можливості підключення Абонент має можливість здійснити акцепт цієї публічної оферти.

      4.3. Датою акцепту дійсної публічної оферти, визначеного п.4.2. Договору, вважається дата укладання Договору. Договір, укладений Абонентом за допомогою акцепту публічної оферти, має юридичну чинність у відповідності зі статтею 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним Договору, підписаному сторонами.

      4.4. У випадку, якщо здійснено акцепт публічної оферти та не з’ясовано можливість підключення, чи/або така можливість відсутня, Договір вважається не укладеним, та Провайдер повертає передплачені Абонентом кошти у встановленому чинним законодавством порядку.

      4.5. Договір діє з дати здійснення Абонентом акцепту публічної оферти в порядку, регламентованому пунктом 4.2, протягом всього часу збереження позитивного балансу на Особовому рахунку Абонента та протягом трьох місяців від дати досягнення нульового або від’ємного балансу Особового рахунку (під час призупинення надання Послуги).

      5. Порядок надання Послуги.

      5.1. До складу Послуги, відповідно до цієї публічної оферти, не входить налаштування або діагностика устаткування Абонента, а також налаштування або діагностика програмного забезпечення, встановленого на устаткуванні Абонента, подальше сервісне обслуговування та/або налаштування обладнання Абонента, продаж Абоненту додаткового обладнання.

      5.2. Після здійснення акцепту цієї публічної оферти шляхом перерахування грошових коштів за Послугу, Провайдер організовує за допомогою підрядника Провайдера підключення Абонента до Послуги доступу до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ протягом п’ятнадцяти робочих днів.

      5.2.1. Для одержання Послуги Абоненту необхідно мати устаткування із вбудованим мережевим інтерфейсом Ethernet. У випадку відсутності в устаткуванні вбудованого мережевого інтерфейса, Абоненту необхідно придбати та самостійно встановити його в модуль розширення, за його наявності.

      5.2.2. При підключенні кабель доводиться до приміщення/квартири Абонента за зазначеною Абонентом адресою у заявці на підключення, яку Абонент заповнює на сайті Провайдера цього Договору.

      5.2.3. Межею Відповідальності Провайдера при наданні Послуги з підключення Абонента є фізична межа приміщення/квартири Абонента за зазначеною Абонентом адресою у заявці на підключення, яку Абонент заповнює на сайті Провайдера цього Договору.

      5.3. Для встановлення з'єднання з мережею Інтернет Абоненту необхідно встановити зв'язок між своїм устаткуванням та мережевим обладнанням Провайдера. Устаткування Абонента автоматично отримує мережеві реквізити для доступу до мережі Провайдера.

      5.4. Після встановлення з'єднання Абоненту для перегляду буде доступно WEB-сайт Провайдера та деякі інші WEB-сайти, повний перелік яких розміщено на WEB-сайті Провайдера.

      5.5. Для одержання Послуги Абоненту необхідно зареєструватись на WEB-сайті Провайдера. Після підтвердження реєстрації Абоненту надається відповідне повідомлення про реєстрацію.

      6. Права та обов'язки Провайдера.

      6.1. Провайдер зобов'язується з дати укладання цього Договору надавати Абоненту Послугу за умови наявності на Особовому рахунку позитивного балансу.

      6.2. Надати Абоненту динамічну I.P. адресу протягом всього часу надання Послуги. При наявності технічної можливості, за окремим письмовим замовленням Абонента та після отримання відповідної передплати, Провайдер надає статичну I.P. адресу з урахуванням п. 7.1. цього Договору. Підтвердження надання статичної I.P. адреси є її відображення в Особистому кабінеті Абонента.

      6.3. Передавати Інтернет-трафік Абонента до мережі Інтернет. Швидкість передачі не є гарантованою та залежить від навантаження на мережу, доступність ресурсів Інтернет тощо, але не може бути меншою, ніж мінімальна швидкість передачі даних.

      6.3.1. За умови погодження Сторонами та/або у випадку, якщо це передбачено тарифним планом, який оприлюднено на сайті Провайдера, Провайдер надає Абоненту додаткові послуги, інтернет-порти, технічні засоби, що дозволять Абоненту за допомогою цих технічних засобів/портів самостійно отримувати доступ до ресурсів та можливостей всесвітньої мережі Інтернет.

      6.4. Провайдер зобов'язується надавати Абоненту в електронній формі, в режимі реального часу доступ до статистичної інформації про стан його Особового рахунку на web-сторінці Особистого кабінету Абонента.

      6.5. Провайдер зобов'язується розміщувати на власному WEB-сайті актуальну інформацію, яка необхідна Абоненту для одержання Послуги (адреси зон надання Послуги, умови надання Послуги, тарифи, інструкції, новини, у тому числі повідомлення про зміну та/або доповнення умов цієї публічної оферти та про зміну тарифів на надавану Послугу, відповіді на питання, що задаються найчастіше).

      6.6. Провайдер зобов'язується вживати загальноприйняті технічні й організаційні заходи для забезпечення конфіденційності інформації, одержуваної або відправленої Абонентом. Доступ третіх осіб до інформації, одержуваної або відправленої Абонентом, забезпечується винятково відповідно до чинного законодавства України.

      6.7. Провайдер зобов'язується забезпечувати конфіденційність облікової інформації Абонента.

      6.8. Провайдер зобов'язується забезпечити якість надання Послуги в межах мережі передачі даних Провайдера відповідно до вимог чинних нормативних документів.

      6.9. Провайдер має право в односторонньому порядку вносити зміни й доповнення в будь-які пункти цієї публічної оферти, а також змінювати тарифи на надавану Послугу, змінювати за умови технічної необхідності надані Замовнику мережеві реквізити – ІР-адресу, маски підмереж, шлюзи, адреси та імена серверів та мережевих сервісів, логіни та паролі, тощо з попереднім повідомленням Абонента через WEB-сайт Провайдера або електронну пошту не менш ніж за 10 (десять) днів до дати набрання змінами чинності. Провайдер і Абонент визнають юридичну чинність зазначених у цьому пункті повідомлень.

      6.10. Провайдер має право в примусовому порядку припинити доступ Абонента до Послуги у випадку порушення Абонентом положень пункту 7.5. цієї публічної оферти, а також у випадку надходження від правоохоронних органів офіційних повідомлень про протиправне використання Абонентом доступу до мережі Інтернет.

      6.11. Провайдер має право з метою ремонту устаткування й ліній зв'язку, технічного обслуговування устаткування і його модернізації, включаючи зміну схем маршрутизації трафіку в глобальну мережу Інтернет, у необхідних випадках проводити планові профілактичні й позапланові аварійні перерви з повним або частковим обмеженням у наданні Послуги з попереднім повідомленням Абонента, шляхом розміщення інформації про плановану дату, час і тривалість перерви на WEB-сайті Провайдера. Проведення технічного обслуговування й ремонту здійснюється Провайдером у години найменшого навантаження на мережу та не може становити більше 24 годин протягом календарного місяця. Час такої перерви не вважається перервою в наданні Послуги та оплачується Абонентом.

      6.12. Відповідно до міжнародної практики, Провайдер залишає за собою право без будь-якого повідомлення Абонента вводити ту або іншу фільтрацію або блокування адресного простору й припиняти доступ Абонента до тих або інших об'єктів, інформаційних ресурсів і послуг мережі Інтернет (адрес, мереж, серверів, телеконференцій, списків розсилання й т.п.) як в Україні, так і за кордоном. Обмеження доступу вводяться у випадку, якщо практика експлуатації відповідних ресурсів порушує законодавство України, загальноприйняті норми використання мережі Інтернет. Обмеження доступу стосується тільки адресації (доступності) і не означає порушення конфіденційності інформації Абонента.

      6.13. Провайдер має право в порядку і на умовах передбачених чинним законодавством України, відслідковувати інформацію, що приймається та отримується в процесі користування Послугою й розкривати будь-які відомості, якщо це необхідно, за вимогами уповноважених державних органів, а також для нормального функціонування Послуги або захисту Провайдера й інших Абонентів, якщо це не суперечить відповідним конституційним правам громадян та чинному законодавству Уураїни.

      7. Права та Обов'язки Абонента.

      7.1. Абонент зобов’язується самостійно налаштувати устаткування для користування Послугою та підтримувати це налаштування таким чином, щоб його мережеві параметри були завжди динамічними (по протоколу DHCP), в т.ч. в разі підключенння статичної I.P. адреси, яка надається сервером Провайдера з прив’язкою до МАС адреси обладнання Абонента.

      7.2. Абонент зобов'язується при підключенні до мережі Інтернет використовувати тільки устаткування, що має документи про сертифікацію, видані в порядку, установленому чинним законодавством України.

      7.3. Абонент зобов'язується в процесі користування Послугою поважати інтереси Провайдера й інших Абонентів і не порушувати їх права.

      7.4. Абонент зобов'язується самостійно та регулярно перевіряти наявність змін і доповнень у порядку надання Послуги, перевіряти за допомогою Особового рахунку стан власного балансу.

      7.5. При користуванні Послугою Абоненту забороняється:

      7.5.1. Використовувати Послугу в комерційних цілях, шляхом її перепродажу третім особам.

      7.5.2. Передавати й розміщувати в мережі Інтернет інформацію та програмне забезпечення, що містить комп'ютерні віруси або інші шкідливі компоненти.

      7.5.3. Використовувати Послугу для масового розсилання не запитуваних адресатами повідомлень комерційного, агітаційного й іншого характеру (спам).

      7.5.4. Без дозволу власника відповідних прав посилати, публікувати, передавати, відтворювати або поширювати за допомогою Послуги програмне забезпечення або інші матеріали, повністю або частково захищені авторськими або іншими правами.

      7.5.5. Проводити розсилання рекламних, інформаційних і інших матеріалів іншим користувачам мережі Інтернет, крім випадків, коли адресати згодні одержати ці матеріали.

      7.5.6. Відправляти по мережі Інтернет інформацію, розповсюдження, використання та володіння якою суперечить чинному українському або міжнародному законодавству.

      7.5.7. Використовувати мережу Інтернет для поширення матеріалів, що ображають людську гідність, що пропагують насильство або екстремізм, що розпалюють расову, національну або релігійну ворожнечу, що переслідують хуліганські або шахрайські цілі.

      7.5.8. Фальсифікувати свою IP-адресу, адреси, використовувані в інших мережевих протоколах, а також іншу службову інформацію при передачі даних у мережу Інтернет.

      7.5.9. Використовувати неіснуючі зворотні адреси при відправлення електронних листів за винятком випадків, коли використання якого-небудь ресурсу мережі Інтернет у явній формі дозволяє анонімність.

      7.5.10. Здійснювати дії з метою зміни налаштування устаткування або програмного забезпечення Провайдера або інші дії, які можуть викликати збої в їхній роботі.

      7.5.11.Здійснювати спроби несанкціонованого доступу до ресурсів мережі Інтернет, проведення або участь у спробах несанкціонованого доступу до мережевого обладнання інших користувачів, мережевих атак тощо.

      7.6. Абонент має право на вичерпну інформацію щодо змісту, якості, вартості та порядку надання телекомунікаційних послуг від Провайдера, отримувати/перевіряти за допомогою Особистого кабінету стан власного балансу.

      7.7. Абонент має право призупинити отримання послуги від Провайдера та нарахування за це абонплати не більше одного разу в календарний місяць за умови спливу мінімального строку дії тарифного пакету (в разі його встановлення), обраного Абонентом та позитивного балансу рахунку Абонента.

      7.8. Абонент має інші права передбачені чинним законодавством України.

      8. Порядок розрахунків.

      8.1. Доступ Абоненту до Послуги надається Провайдером на умовах передплати до останнього числа місяця, що передує звітному місяцю, в якому надається Послуга, 100 % абонентської плати за повний календарний місяць Послуги та лише при позитивному балансі Особового рахунку Абонента.

      8.2. Абонент погоджується з тим, що Провайдер своїми технічними засобами здійснює контроль стану Особового рахунку Абонента.

      8.3. Оплата Послуги провадиться відповідно до діючих тарифів Провайдера шляхом списання коштів з Особового рахунку Абонента. У випадку отримання Абонентом Послуги неповний місяць, вартість Послуги пропорційно перераховується Провайдером лише за період часу, протягом якого надавалася Послуга.

      8.4. Тарифи на Послугу, встановлені Провайдером, включають обов’язкові податки та збори, що діють на території України.

      8.5. Правила тарифікації визначаються Провайдером самостійно.

      8.6. Оплата Послуги здійснюється по тарифах, що діють на момент надання Послуги та зазначені на WEB-сайті Провайдера. Фактичне отримання Послуги означає, що Абонент знає та погоджується з тарифами Провайдера.

      8.7. Максимальна тривалість окремої сесії при користуванні Послугою встановлюється Провайдером. У випадку перевищення встановленої величини Провайдером здійснюється примусове завершення сесії.

      9. Припинення доступу до Послуги.

      9.1. З моменту утворення нульового або від’ємного балансу на Особовому рахунку Абонента, доступ до Послуги без попереднього попередження автоматично призупиняється й може бути відновлений тільки після поповнення Особового рахунку. Провайдер має право надати Абоненту до 3 (трьох) діб користування Послугою «в кредит».

      9.2.Провайдер має право припинити доступ Абонента до Послуги, якщо Абонент залучений або бере участь у діях, які Провайдер обґрунтовано вважає такими, що порушують правила й норми користування Послугою, викладені в дійсній публічній оферті, або такими що порушують вимоги чинного законодавства України.

      9.3. При припиненні доступу до Послуги внаслідок порушення Абонентом правил користування Послугою, викладених в пункті 7.5. дійсної публічної оферти, невикористаний залишок коштів на Особовому рахунку Абонента відшкодуванню або поверненню Абоненту не підлягає.

      9.4. При припиненні доступу до Послуги Провайдер не несе відповідальності за повідомлення або неповідомлення будь-яких третіх осіб про позбавлення Абонента доступу до Послуги й за можливі наслідки, що можуть виникнути в результаті такого попередження або його відсутності.

      9.5. Кожна зі Сторін має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір за умови попередження іншої Сторони за 30 календарних днів до дати такого розірвання та відсутності заборгованості за надану Послугу.

      10. Порядок розгляду претензій.

      10.1. Претензії пред'являються Абонентом у письмовому вигляді та підлягають реєстрації у встановленому Провайдером порядку.

      10.2. Вирішення претензій проводиться у встановленому законодавством порядку та строки.

      11. Відповідальність сторін. Форс-мажор.

      11.1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань відповідно до чинного законодавства України.

      11.2. Провайдер не несе відповідальності:

      11.2.1. за інформацію, поради, програмне забезпечення, самостійно отримані Абонентом через мережу Інтернет;

      11.2.2. за будь-які витрати або збиток, які прямо або побічно виникли в результаті самостійного одержання Абонентом інформації й послуг через мережу Інтернет;

      11.2.3. за збиток, що виник через несанкціонований доступ третіх осіб до ресурсів Абонента;

      11.2.4. за збиток, нанесений Абоненту в результаті дії програмних продуктів, отриманих Абонентом за допомогою Послуги;

      11.2.5. за прямий або непрямий збиток, заподіяний Абоненту в результаті використання або неможливості використання Послуги;

      11.2.6. за якість Послуги - у випадках використання Абонентом несертифікованого устаткування, програмного забезпечення, а також при неправильному налаштуванні Абонентом програмного забезпечення і устаткування;

      11.2.7. за нормальне функціонування й доступність окремих сегментів мережі Інтернет.

      11.2.8. за часткове або повне пошкодження кабелю чи обладнання, що знаходяться поза межею відповідальності Провайдера.

      11.3. Провайдер не гарантує:

      11.3.1. можливість інформаційного обміну з тими вузлами або серверами, які тимчасово або постійно недоступні через мережу Інтернет;

      11.3.2. абсолютну безперебійність доступу до Послуги або максимальну заявлену швидкість доступу до Послуги у пікові години навантаження мережі;

      11.3.3. установлення з'єднання з мережею Інтернет на максимально можливій швидкості.

      11.4. Планові профілактичні й позапланові аварійні перерви до 24 годин на місяць входять у склад Послуги Провайдера та не призводять до зменшення абонплати.

      11.5. Абонент повністю відповідальний за зберігання персональних і облікових даних, та несе всю відповідальність за збитки, що можуть виникнути через їхнє несанкціоноване використання.

      11.6. Абонент несе повну відповідальність за всі звертання до Послуги й дії, початі через звертання до Послуги, що мали місце при введенні облікових даних.

      11.7. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за договором на час дії обставин непереборної сили (форс-мажор). Під непереборною силою розуміються надзвичайні й невідворотні за даних умов обставини, що перешкоджають виконанню сторонами зобов'язань за Договором. До них належать стихійні явища (землетрус, повінь і т.п.), обставини громадського життя (воєнні дії, надзвичайний стан, великомасштабні страйки, епідемії тощо), заборонні міри уповноважених державних органів (заборона перевезень, заборона торгівлі в порядку міжнародних санкцій, валютні обмеження тощо), а також викрадення чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд. Протягом цього часу сторони не мають взаємних претензій і кожна зі сторін приймає на себе свій ризик наслідків форс-мажорних обставин.

      12. Прикінцеві положення.

      12.1. Абонент підтверджує, що він є повнолітньою та дієздатною особою та укладаючи цей Договір він не порушує права інших осіб.

      12.2. ТОВ «ЛОАД.МІ» згідно з Угодою про заміну Сторони є правонаступником ТОВ «МСЕ» щодо всіх прав та обов’язків публічного договору приєднання (публічної оферти) ТОВ «МСЕ», за умови прийняття Абонентом цього Договору відповідно до п. 4.1. Договору, що свідчить про поширення дії цього Договору на правовідносини Сторін, які існували між Абонентом та ТОВ «МСЕ».

      12.3. Якщо в результаті укладення або виконання даного Договору, Абонент передав Провайдеру персональні дані у розумінні Закону України «Про захист персональних даних», то в такому випадку Сторони погодили, що Абонент, підписуючи цей Договір, одночасно надає письмову згоду Провайдеру здійснювати їх обробку, використання, виступати володільцем бази персональних даних, що утворилася в такий спосіб, залучати у випадку необхідності за договорами розпорядників персональних даних, а також визнає, що Абонент є повідомленим про мету обробки персональних даних Абонента, що пов’язана із забезпеченням реалізації адміністративно-правових, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку, відносин у сфері телекомунікаційних послуг, інших правовідносин, які виникають в результаті обробки персональних даних.

      12.4. У разі непогашення заборгованості за надані Послуги, Абонент погоджується, що інформація про нього щодо стану розрахунків за цим Договором та Послуг, наданих йому за Договором, а також інші відомості, зазначені Абонентом при укладенні Договору, можуть бути передані третім особам, а також використані з метою формування реєстру боржників, доступного для вище зазначених осіб.

      Провайдер:

      ТОВ „ЛОАД.МІ”

      01024, м. Київ, вул. Круглоуніверситетська, буд. 14 , код ЄДРПОУ 38543961

      п/р 26006455002165, в АТ "ОТП Банк", МФО 300528.

      не платник ПДВ.

      Рішення НКРЗ про внесення в реєстр операторів, провайдерів № 296 від 23.06.2013 р.

      Представник ТОВ «ЛОАД.МІ» Ганічев С.М.